۸ پاسخ

من ۱۸۰۰ بود🫤

اره خوبه من توهفته 33وزنش18 بود

دختر نازم 2950

پسر من ۲۵۰۰ بود

عالی بوده از من تو ۳۴ هفته تموم ۲و ۴۵بود

چیا میخوردی

منم الان باید برم سنو بشم ایشالا وزنش خوب باشه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان دیار💙 مامان دیار💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه❤😍😘🥰 مامان معجزه❤😍😘🥰 ۱ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان ویانا و رایان🌼 مامان ویانا و رایان🌼 ۳ ماهگی
مامان 🪬nini مامان 🪬nini روزهای ابتدایی تولد
مامان آوین👧نلین👩‍🍼 مامان آوین👧نلین👩‍🍼 هفته سی‌ونهم بارداری