۴ پاسخ

من ۴ماهش بود بی بی سد میدادم خوب بود

من بی بی سد میدادم قبلا اثر نداشت

چرا برای خواب میخوای بهش بدی؟

من بیبی سد دادم چرت بود اونو نمیدونم

سوال های مرتبط