اب هویج عیب نداره بدم؟

۵ پاسخ

با آب قاطی کن یکم

به اندازه چنتا قاشق شربت خوری

نه عیب نداره

نه عیب نداره بده

زیادنده چون شکمو سفت میکنه

سوال های مرتبط

مامان ميكائيل👼🏻🩵🧚🏻‍♂️ مامان ميكائيل👼🏻🩵🧚🏻‍♂️ ۱ سالگی
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان حلما🫀 مامان حلما🫀 ۲ سالگی
مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان آراکو مامان آراکو ۱۵ ماهگی
مامان محمد حیدر مامان محمد حیدر ۱۴ ماهگی