سلام خانما برای درمان سرما خوردگی نوزاد چیکار کنم!

۴ پاسخ

معیار خوب شیر خوردن و خوب ادرار و مدفوعه

اگه شیر خودت میخوره هیچی فقط قطره بینی بریز تو بینش و شیر خودت دارو
اگه شیر خشکی ببرش حموم گرم با قطره بینی اگه بهتر نشد دکتر ببرش

نوزاد که مریض نمیشه!
ببرین دکتر

سرما نخورده دماغش باید تمیز کنی اشغال گرفته

سوال های مرتبط

مامان قندون و فنجون مامان قندون و فنجون ۲ ماهگی
مامان نفس کوچولو مامان نفس کوچولو ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان انگور 3 مامان انگور 3 هفته دوازدهم بارداری