جاش گرم و یکنواخت باشه کلاه بزار سرش
ببرین دکتر
فقط باید ببری دکتر هیچی نمیشه سر خود داد بچه یه ساله نیست که.
اگه کریر داره بذارش تو کریر بخوابه راه نفسش باز میشه
بچه زیر۱ ماه سرما بخوره بستری میکنن سرم میزنن چون نمیشه دارو بهش داد
اول مطمئن شو سرما خورده
من دخترمشیر بالا میاره همش سرفه میزنه
بچه تواین سن سرما نمیخوره مگ اینکه خداینکرده عفونت باشه ک باید حتما ببری دکترولی معمولا این علایم تک سرفه و خسخس برای رفلاکس پنهانه
هیچی.. ببر دکتر ولی دارو نمیده
سرفه از رفلاکس میتونه باشه
شیرت بدوش رو پنبه بِذاررو سینه اش زیر لباس خوب میشه
بنام خدا
ببر دکتر
دکتر ببر خو
پسرمنم از اونموقع سرما خورده تا الان
از کجامیدونی سرما خورده سرفه میکنه مگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.