خانمای هم هفته من شمام خیلی گرمتون میشه؟

۷ پاسخ

من هفته های پایین تر سردم بود الان دارم آتیش میگیرم 😂

اررع خیلی اینجا۴تا ساعت برق هم میره رسما تو تنوریم باهم

اره عزیزم منم همین طورم

وای نگو من امروز شوهرمو دیوونه کردم میگفتم بریم دکتر تب دارم😅

عزیزم من زیر کولر نشستم اما یهو گرمم میشه 😅😅

میشه بگی چ جوری باردار شدی

من سردمهههههه تبریز انگار پاییز هوا با پتو میگردم توخونههههههه

سوال های مرتبط

مامان نیکان و رایان مامان نیکان و رایان ۴ ماهگی
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری