۹ پاسخ

ای بابا کاش منم اینطوری بودم من فقط عین بنز اضافه میکنم

منم ۷ کیلو کم کردم👩‍🦯

نگران نباش عزیزم منم تو دوهفته ۱۰کیلو کم کردم هیچییی نمیخوردم هرچی میخوردم یدیقه بد بالا میاوردمش کم کم بهتر میشی

اره حتما امتحان کن امیدوارم اثر بزاره قرص ب ۶ هم امتحان کن

من خودم تو یه ماه سه کیلو کم کردم 😢

منم ۷کیلو کم کردم

منم امروز رفتم ۴ کیلو کم کردم 😐

وای چرا انقد زیاد؟

طبیعی منم تو ۳ماه اول ۹ کیلو کم کردم

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد🤰🏼🩷 مامان شهرزاد🤰🏼🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری