من میگم دوتا کافیه فقط بچه تنها نباشه
من دوتا پسر داشتم و سومی رو آوردم و بازم پسر شد، ولی نگم برات سومیها چقدددددر عشقن😍
فدات❤❤
من سومی رو باردارم 🥲
الان اقدامین شما؟
شما چی بچه دارین؟
من خداروشکر مامان دختر دار بودن رو تجربه کردم ..دوست دارم این یکی پسرسالم باشه...
منم دوتا دختر دارم..برای چهارمین بارداری اقدامم...
به نام خدا دوتا دختر دارم و سومیم تو راهه
بله
من اگه دختر و پسر هم بودن بازم دوس داشتم
دختر خاله هام دارن و بله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.