۲۲ پاسخ

من ب بچه دار شدن
ب خانه دار شدم
ب اینکه اول سلامتی بعد یه خونه جدا ک برا خودم باشه

گلم ضربان قلبش چنده

رک و راست ،درحال حاضر حالم بده. و به این فکر میکنم چه غلطی کردم.
البته که قسمت و خواست خدا هست. ولی حالم بده بد بد بد

به این که 8روز دیگه بی بی چکم مثبت میشه یا ن🥺🌱🤲

دارم فکر میکنم ۳ ساله مراسم شیرخوارگان و محرم چقدر التماس میکردم. توسل میکردم اگ امام حسین تامحرمش جوابمو نده دیگ قطع امید میکنم خیلی اعتقاد قلبی دارم ولی دلم شکسته خستم دیگ بعد سقط افسردگی گرفتم🥺

من ب سلامتش تو انتی بعد جنسیتش بعد سیسمونی دلم برابابام میسوزه اینجارسمه باباهاسیمسمونی میدن تازه ۶ ماه پیش سیسمونی ابجی کوچیکمو داد

به بچه دار شدن
به اینکه علائمی که دارم از بارداری هست یا نیست به درد هایی که دارم و نمدونم از چیه برام دعا کن خیلیی

کی حالت تهوعام خوب میشه

گشنمه چی بخورم😂

به اینکه کِی خونه میخریم
جنسیت بچم چیه
مامام و اجیام
و.......

منم یکم دیگه می‌خوام برم سونو به این فک میکنم که چی قرارع بشه🫠🫠

یه موشک الان از بالا سرمون رد شد دارم بهش فکر میکنم😂😂فقط صداش اومد و خطی که تو آسمون بجا گذاشت

به اینکه بعد دوتا سقط اگه باز حامله بشم دیگه از استرس یه شب خواب راحت ندارم از ترس اینکه بازم سقط بشه😭😭😭

من به اینکه سر وکله علایم بارداری پیدا بشه و باردار باشم و از فکر و خیال راحت شم

دارم به برادرشوهرم فکر میکنم که آخر ازدواج میکنه با این دختری که دوستش داره یا ن😅

من دارم فکر میکنم اگه یه روز ببینم بی بی چکم مثبته چقدر ذوق میکنم

به اینکه چرا دماغم کیپ شده و کی خوب میشه😂😂

پسفردا یا فردا میرم سونو انتی کل فکرم شده اون

دارم به این فکر میکنم که توان حاملگی و بچه داری و دارم ک اقدام کنم یا ن🥲

به اینکه چرا هی گشنم میشههه🥲😂

به تو راهیم

منم به این فکر میکنم

سوال های مرتبط

مامان 💙Lyam مامان 💙Lyam هفته بیست‌ونهم بارداری