۷ پاسخ

منم🥹🚶🏽‍♀️

هیچی هر ماه کلی انتظار و آخرش ۲،۳ روز زودتراز موعودم پریود میشم

هیچی منم هر ماه امیدوارم ولی ......

منم امروز موعدم بود ولی دو سه روز لکه بینی دارم نمیدونم تا حالا اینطوری نبودم

من تازه از امشب دوباره شروع کردم به اقدام ان شاءالله‌ این ماه مثبت شه برای هممون و البته سالم باشه

منم فردا موعدم هست از ۷-۸روزه علائم پریودی دارم و دیگه هر چی قسمت باشه همون بشه برام. منتظرم ببینم فردا پریود میشم یا نه

من بیست فروردین موعدمه ۸ روز مونده علائم ندارم اصلا . تا ۱۷ سیکل ۳ باز اقدام داشتم فک نکنم این ماه باشم آخه تا ۲۰ سیکل کیت مثبت بود نشد اقدام کنم روز موعدم تولدم هست دعا کن مثبت باشیم باهم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌وسوم بارداری