۶ پاسخ

چرا من استفاده میکنم بو نمیده؟

من الان ۷ ماهه استفاده میکنم بو نداده شاید ادرار بچه بو میده

من هانیز استفاده میکنم راضیم

شاید اشتباه میکنی عزیزم منم ۳استفاده کردم ولی بو نداده

هانیز خیلی عالیه
من جدیدا استفاده میکنم خیلی راحت و کم حجمه با قدرت جذب بالا

بو نمیده که
چه بویی میده
شاید دیر به دیر عوض میکنی بچه رو
یا اینکه ادرارش بو میده

سوال های مرتبط