خانما غربالگری سوم هم داریم؟ توی چه ماهیه؟

۳ پاسخ

غربالگری سوم همون سونو وزن رو میگن ک برای رشد بچه بین هفته های ۳۰تا۳۴ انجام میشه معمولا

نه دیگه سونووزنه بعدش

نه دیگه غربالگری نداریم

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام هفته سی‌ام بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرحسین😇نورا مامان امیرحسین😇نورا ۹ ماهگی