عزیزم تاپیک هاتو خوندم ای یو ای کردی میشه بگی پیش کدوم دکتر رفتی ؟؟؟
سونوی وضعیت جنین و رشده
من سی هفته و پنج روز رفتم ۱۳۱۰
امروز رفتم همون سونو رو ۱۷۵۷😑
۳۰هفتگی رفتم برای غربالگری ۷میلیون گرفتن
من ک برا غربالگری دومی ۸ میلیون دادم
وای من فکر میکردم دوتا غربالگری هست نگو سه تاست😅😅
غربالگری سوم نداریم
کدوم آزمایش یعنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.