۷ پاسخ

اصلا سنگین نبود

برا پسر من اصلا سنگین نبود
حتی از واکسن ۴ ماهگی اسون تر بود

درد پا داشت فقط

سختیش یه روز و نصفیه برو بزن

اصلا سنگین نبود

برا پسره منم سنگین نبود اصلا واکسن تب نداشت پسرم فقط بی قراری می‌کرد نق میزد اونم طبیعی بود خب ولی هر 4ساعت مرتب بهش استامینوفن میدادم

ن برا پسر من ک سنگین نبود ولا حتی ن پاشویه ن چیزی هم نکردم فقط دوبار پروفن دادم

سوال های مرتبط

مامان آراد🌨️🪐 مامان آراد🌨️🪐 ۲ سالگی
مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۲ سالگی