خانوما دخترم سرما خورده چی میتونم بهش بدم؟

۳ پاسخ

فقط دکتر . چون داروها خواب اوره و نسبت به نوزاد اندازه اش متفاوته
ممکنه کار دستت بده

مامان اوا منم پسرم سرماخورده
بردمش دکتر یه قطره دماغ داده ک گفت هر ۶ساعت یک قطره
رینوسالتین اسمش
در صورت تب استامنیفون
اونم هر ،۶ساعت یک قطره
حالا عصر باز نوبت میخام بگیرم ببرمش ببینم چ داروهایی میده

ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ویکم بارداری