مامانا پدی لاکت برای یبوست خوب بود یا بی بی کر؟ یادم نمیاد

۳ پاسخ

بدنیا اومد نی‌نی؟😁

بیبی کر برا یبوسته عزیزم

دکتر پسرم بهش شربت پی ای جی داده از داروخونه مقدارشو بپرس بر اساس وزنش عالیه

سوال های مرتبط

مامان مهراب🐣 مامان مهراب🐣 ۳ سالگی
مامان کیان🦖🦋🦆 مامان کیان🦖🦋🦆 ۲ سالگی
مامان پسر شجاع مامان پسر شجاع ۳ سالگی