همه زایدن فقط من موندم🥲
چ دیر میگذرههههه

۱۵ پاسخ

من برام خیلی زود گذشت با همه سختیاش عاشقققق و دیوونه حاملگیم واقعا دوسش دارم ۹ ماهیه که تکرار نمیشه

اره والا

قبول دارم فق این دردام بره برگرده بدنم ب حالت عادی🥺

من هنو نزاییدم😂

اتفاقا خیلی زود داره واسه من میگذره اصلا به کارام نمیرسم باورم نمیشه یه هفته دیگه میرم تو ۹

وای استراحت کن که قرار بعدا جونی واست نمونه

تو نوبت وایسا😂

منم موندم😂

اما الان ۱۰ روز مونده به زایمانم حس میکنم فقط این ۱۰ روز داره دیر میگذره

دیر اومدی نخواه زود برو

منم موندم هنوز

خخخ عجب

پس مارو چی میگی😐

منم هنوز نزاییدم ها

منم موندم

سوال های مرتبط

مامان سهند مامان سهند ۶ ماهگی
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان رایسا‌ و راسان مامان رایسا‌ و راسان ۸ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان اِلینا🐥💗 مامان اِلینا🐥💗 ۱۲ ماهگی