من برام خیلی زود گذشت با همه سختیاش عاشقققق و دیوونه حاملگیم واقعا دوسش دارم ۹ ماهیه که تکرار نمیشه
اره والا
قبول دارم فق این دردام بره برگرده بدنم ب حالت عادی🥺
من هنو نزاییدم😂
اتفاقا خیلی زود داره واسه من میگذره اصلا به کارام نمیرسم باورم نمیشه یه هفته دیگه میرم تو ۹
وای استراحت کن که قرار بعدا جونی واست نمونه
تو نوبت وایسا😂
منم موندم😂
اما الان ۱۰ روز مونده به زایمانم حس میکنم فقط این ۱۰ روز داره دیر میگذره
دیر اومدی نخواه زود برو
منم موندم هنوز
خخخ عجب
پس مارو چی میگی😐
منم هنوز نزاییدم ها
منم موندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.