همه زاییدن فقط من موندم چرا آنقدر دیر میگذره خب😅😅

۱۳ پاسخ

سلام خواهرا من عکس آتلیه ای درست میکنم فوق العاده طبیعی و واضح و شفاف و زیبا کاملا خودتون هستیداگر عکس بارداری نگرفتید بیاین براتون درست کنم باهزینه کم.در هرتم وبک گراندی که بخواین عکس بارداری عکس آتلیه ای نوزادی....برای سفارش و دیدن نمونه کارهام تشریف بیارید روبیکا۰۹۰۲۰۲۹۷۱۲۲

خواهرجان من هنوز هستم فردا 38هفته مه خانم دوست نداره بیا

من تالا ده بار خواب دیدم زاییدم

منم هستم🥲

البته منم هستم هر روز میگذره سنگین‌ تر میشم استرسم هم واسه زایمان بیشتر میشه .هی میخوام ساک ببندم امروز و فردا میکنم که میگم هنوز زوده بابا

من از یه طرف از بلاتکلیفی و زمان نگذشتن هم کلافه هستم از یه طرف از زایمان هم میترسم موندم چیکار کنم 😢😂

عزیزم دکترتون کیه راضی هستین ؟

من سزارین هستم دکترم گفته هروقت وقتش باشه بهت زودتر خبر میدم حالا من هرروز میرم پیاماموچک میکنم ببینم پیام داده یانه هفته ای یه بارم بهش یادآوری میکنم یادت نره منو بزائونی 😅😅

هعی ما مانده ایم 🥲 دوهفته دارم انگاریه سالع دوهفته دیگه دارم🙂هرچی جلوترمیری انگاردیرترمیگززره

منم همینطور هست جلو نمیره هفته ها

منم موندم 😑😑

نه بابا منم هستم🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

تازه گهواره من دارن واس بچه های ب دنیا اومدشون ماهگرد میگیرن🥲😭

سوال های مرتبط

مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان اِلینا🐥💗 مامان اِلینا🐥💗 ۱۱ ماهگی
مامان آوا و آیدا ❤️ مامان آوا و آیدا ❤️ ۵ ماهگی
مامان 🩵💙آراد مامان 🩵💙آراد ۵ ماهگی