باز دوباره همه زاییدن فقط من موندم

۱۶ پاسخ

یماه گوشی نداشتم الان مستقیم اومدم تو صفحه تو. گفتم دیگه عکس بچه‌تو گذاشتی حتما 😂 دیدم نخیرررررر ، نینی هنوز تشریف نیاورده
به سلامتی بیاد ❤️

سلام هزینه ماما همراه نمیدونی؟ 😁

من موندم

عجله نک تو هم چنی بزایی😂

هنوز هستیم 😂😂😂

خداکنه هممون ب وقتش زایمان کنیم الان زوده که🥺

فعلا باید ۳ هفته ایی منتظر بمونی🤕

من ک میام گهواره همه هفته ۳۰ب بالا هستن😂

ما عقب موندیم

ما پس چی بگیم🫠

هنوز ک زوده خواهر

منم هستم 😂😂😂

منم نزاییدم🤣

من هستم تنهانیستی

بذار 40 هفته بشی بعد میفهمی جا موندن یعنی چی 😂😂

خخخخخ 😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان اِلینا🐥💗 مامان اِلینا🐥💗 ۱۱ ماهگی
مامان آوا و آیدا ❤️ مامان آوا و آیدا ❤️ ۵ ماهگی
مامان 🩵💙آراد مامان 🩵💙آراد ۵ ماهگی
مامان نانا مامان نانا ۱۴ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری