حس میکنم همه زاییدن فقط من موندم😩😩

۱۲ پاسخ

سلام بچه میشه هرکی می تونه یه صلوات برام بفرسته فردا می خوام برم سزارین

دو از دوستام با من بودن دیروز و پریروز زاییدن
دیگه حتی نمیخوام کسی تحربشو بگه دمق شدم اصلااا😮‍💨

لذت ببر بچه بیاد استراحتت پریده

اقاااا دیگععع ماهم زایمان کنیم راحتشیمممم

منم همین فکرو میکنم

ن خیالت راحت منم موندم🤣

منمممم

یادش بخیر منم یه روزی همین حسو داشتم

تنها نیست عزیزم

خوشبحالت اخرشه من هنوز باید انتظار بکشم🥲

نه خیالت راحت یه خانومه اینجا تو گهواره رفته هفته ۴۱ بارداری هنوز نزاییده

دقیقا گهواره رو باز میکنم همین حسو دارم

سوال های مرتبط

مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان اِلینا🐥💗 مامان اِلینا🐥💗 ۱۱ ماهگی
مامان آوا و آیدا ❤️ مامان آوا و آیدا ❤️ ۵ ماهگی
مامان 🩵💙آراد مامان 🩵💙آراد ۵ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی