انگار‌ همه زاییدن فقط من موندم😐🙂

۱۸ پاسخ

اره‌واقعا

منم هستم عزیزم تنها نیستی 😓از شدت تنگی نفس زیادم اکسیژن وصل میکنن بهم شبا

منم موندم😫

درخواست میدید

تنها نیستی

ای بابا دعا کنین هم جسمش هم روح و روانش سالم باشه
اینا میگذره واقعا تا ته دنیا که تو شکم ماها نمیمونن

نه منم هنو هستم نگران نباش تنها نیسی😅

خیلی دیر داره میگذره 😭

نه فعلا زوده صبر کن😂

دلم میخاد عر بزنم 😩 چرا نمیگذره

منم همینطور هروز یه ماه میگذره

من هستم

زوده صبر کنین
۳۸هفته به بعد عالیه

منم موندم

خوشبحالتون آخر راهید. حالا ده هفته مونده من برسم به هفته شما🥺

شما هنوز خیلی مونده

خخ منم همین حس و دارم🤣

و هم چنین من🫠

سوال های مرتبط

مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا و آیدا ❤️ مامان آوا و آیدا ❤️ ۵ ماهگی
مامان 🩵💙آراد مامان 🩵💙آراد ۵ ماهگی
مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد