۲ پاسخ

میوه و شیرینی نباید بخوری من فقط همینو میدونم🙄

آهان ،اره من دیابت دارم،،خب شما راحتی می‌خوایی سزارین بشید من می‌خوام طبیعی زایمان کنم🤕

سوال های مرتبط