خانما تو هفته ای من میگو بد نیست بخورم؟

۴ پاسخ

سه ماه اول ب هیچ عنوان ابزیان نباید بخوری .بعد از سه ماه اشکال نداره

فکر کنم تا ۳ ماه نخوری بهتره

میگو خوبه
ماهی قزل آلا و سالمون هم خوبه
تن ماهی و بقیه ماهی ها خوب نیستن

شنیدم میگن خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان 🐥جوجه مامان 🐥جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان کیسان مامان مامان کیسان ۶ ماهگی
🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 قصد بارداری
مامان گیسو مامان گیسو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محیا👼🏻 مامان محیا👼🏻 هفته بیست‌وچهارم بارداری