۶ پاسخ

من همون سونوی ۳۰هفته دادم تا الان هیچی ندادم

اره من 30 هفته انجام دادم دیگه نرفتم سونو

اره هم سونو داری هم ازمایش .من ی چکاپ کامل و ازمایش قند دادم و سونوی وزنم دادم

اره سونوی وزن و نوع زایمان

اره سونو وزن داری باید انجام بدی

بله 35هفته

سوال های مرتبط

مامان فندق فسقلی مامان فندق فسقلی هفته سی‌ودوم بارداری