۱۵ پاسخ

من د۳ دارم خیلی خره نارنجیه گردالو

برا منم آبیشه انقدر خوشگلهههه😂💙

از هر چی قرصه حالم بهم میخوره،😑😑🤢

چرا این شکلیع شبیع قرص نی😂😂

چ‌خوش ذوق😂😂😂

واس من قرمز رنگه خوشگلن

خخخخخخ

ویتامین د۳ من اینجوریه چرا؟

تصویر

ویتامین د دیگه😐

به نظرم ویتامین د هس

ویتامین D؟
منم دارمش😂

ویتامین د هستن؟؟؟

چی هست

چیه

این چیه؟؟ هیچی مشخص نیس

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان سه تا ورجک🫧🩷 مامان سه تا ورجک🫧🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان دخمل فندقی مامان دخمل فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سه تا ورجک🫧🩷 مامان سه تا ورجک🫧🩷 روزهای ابتدایی تولد