توهفته من دردپریودی طبیعیه؟؟

۴ پاسخ

منم داشتم با استراحت خوب شد شیاف هم میذاشتم یکی دوبار هم قرص ایزوکسوپورین خوردم چون ترسیدم انقباض باشه اینجا همه بهم گفتن خطر داره برو دکتر اما من نتونستم برم تو اگه تونستی برو

منم دارم ولی کم

منم دارم میگیره ول میکنه مداوم باشه فک کنم خطرناکه

تا چجوری باشه مداومه یا میگیره ول میکنه؟

سوال های مرتبط

مامان مرتضی مامان مرتضی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق جونی ها مامان فندق جونی ها ۲ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۸ ماهگی
مامان سلین 💕 مامان سلین 💕 ۱۳ ماهگی
مامان زینب💋💋💋 مامان زینب💋💋💋 ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی
مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ ماهگی
مامان دوفندوق😍 مامان دوفندوق😍 ۱ ماهگی