۴ پاسخ

منم اینجوریم بیشتروقتااخرشب دردشروع میشه

اره عزیز
من گاه کمرم دردمیگیره گاه پهلوم گاه پاهام
اصلا یه وضعیه😅

اره من تقریبا دو هفتس دارم میگن ماه درده
ولی دردش شدید نیست روز دوبار میگیره بعد ول میکنه

من همش میاد و‌میره
ولی مداوم‌نیست

سوال های مرتبط

مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی
مامان مرتضی مامان مرتضی روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین 💕 مامان سلین 💕 ۱۳ ماهگی
مامان فندق جونی ها مامان فندق جونی ها ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد