سلام درد پریودی توهفته من طبیعیه؟

۸ پاسخ

منم دارم هی میگیره ول میکنه

منم دارم

منم دارم

منم دارم😢

اره منم دارم

منم دارم

منم هرزگاهی دارم طببعیه دکترم گف

اگه ادامه دار و منظم نیست و با استراحت خوب میشه اره

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🤰 مامان نی نی 🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی
مامان حامین جانم مامان حامین جانم هفته چهلم بارداری
مامان ماهورا🐣 مامان ماهورا🐣 ۴ ماهگی
مامان ائلوین🩵 مامان ائلوین🩵 ۱۳ ماهگی
مامان حبه قند مامان حبه قند روزهای ابتدایی تولد