سلام مامانا توهفته من زیر دل درد طبیعیه ؟خیلی درد دارم

۴ پاسخ

منم زیر شکمم درد میگیره این پهلو اون پهلو میشم یا راه میرم یکم باز دراز کشیدم خوبم

منم درد دارم ولی استراحت میکنم به پهلو چپ بهتر میشم

اگ دردت با استراحت کردن آروم نمیشه ب دکترت بگو حتما

سلام عزیزم فک کنم طبیعی نباشه

سوال های مرتبط

مامان ائلوین🩵 مامان ائلوین🩵 ۱۳ ماهگی
مامان جوجه ی قشنگم مامان جوجه ی قشنگم ۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی