درد لگن دارم طبیعیه تو‌هفته من؟؟؟

۷ پاسخ

منم دوسه روزه درگیرم شما چیکار کردین خوب شدید؟

اره منم دارم

اره منم دارم

ار بابا طبیعی هی که سن بارداریت بیشتر شه
بیشتر هم میشه

اره عزیزمم

اره طبیعیه🙂

بله من از سی هفته حس فشار و درد لگن و... دارم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی
مامان نی نی 🤰 مامان نی نی 🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان حامین جانم مامان حامین جانم هفته چهلم بارداری
مامان حبه قند مامان حبه قند روزهای ابتدایی تولد
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهلم بارداری
مامان جوجه ی قشنگم مامان جوجه ی قشنگم ۲ ماهگی