خانوما زیردلم درد میکنه توهفته من طبیعیه؟

۵ پاسخ

بخاطره بزرگ تر شدن رحمته ولی در کل ماه های اخرو دست کم نگیر استراحت کن

برا منم دو هفته‌ست شدید درد میکنه انگار کوفتگی داره
دکتر سونو کلی کلیه و مثانه و تخمدان اینا نوشت همه چی اوکی بود
گفتش طبیعیه

بله طبیعی

منم گاهی دارم

منم داشتم و دارم گاهی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی
مامان ائلوین🩵 مامان ائلوین🩵 ۱۳ ماهگی
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مرتضی مامان مرتضی روزهای ابتدایی تولد