۵ پاسخ

منم همینجوری ام😓

اره عزیزم طبیعی منم همین جوریم

آره درد بدیه هم زایمان کنی از بین میره دردش

اره منم اینجوریم طبیعیه

برای منک از ۱۵هقنع واژنم درد می‌کنه یچی بگم 😭

سوال های مرتبط

مامان لیان💜 مامان لیان💜 روزهای ابتدایی تولد