۴ پاسخ

من بچم همیشه تب میشه هربار تبش بالا بره قطره استامینوفن میدم و لباساش در میارم خداروشکر تبش پایین میاد جای خیلی سرد هم نزارش خیلی گرم هم اصلا نزار و نپوشونش اصلا

منم پسرم همینجوریه 😫تب خیلی سخته دیشب نخوابیدم همش تو خواب جیغ زد و بیدار شد
کاش تب تموم شه پوستم کنده شد
دکتر ب من بروفن هم نداد فقط شیاف و پاراکید
شیاف گذاشتم انگار نه انگار

یکی از مامانا میگفت
پیاز ریز کنی بزاری تو جوراب بچه برا تب خوبه
یا سرکه سیب با حنا مخلوط کن بزن به کف پاهاش شب تا صبح بمونه

دختر منم تب داشت از صبح قطره استامینوفن دادم
پاهاشو گذاشتم تو آب و شوید بعدم یکم آبلیمو زدم کف پاهاش و دستمال خیس رو پیشونیش خداروشکر تبش اومد پایین شمام امتحان کن
پیازم حلقه کنین بذار کف پا و روی نافش خیلی خوبه

سوال های مرتبط