خانما این تب یا ن؟
از چند ب بالا تب حسابه؟؟

تصویر
۹ پاسخ

نه تب نیست

ن تب نیست گلم ۳۷/۵ب بالا تب

تب نداره ....۳۷/۵ ب بالا تب حساب میشه البته این تب سنجارو میگن باید هر چی نشون میده ی نیم اضاف کنی ک میشه ۳۶/۵ ک طبیعیه تب نیس

ن تب نیست

خدارو شکر خوبه

نه تب نداره

تب نداره

نه نیس

۳۷ونیم ب بالا تبه این خوبه

سوال های مرتبط

مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان اقا علی مامان اقا علی ۱۲ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱۲ ماهگی
مامان کایرا مامان کایرا ۱ سالگی