خانوما فرق استفراغ بچه با رفلاکس چیه؟❗️❗️

۲ پاسخ

رفلاکس دو نوعه رفلاکس عادی یکی از علائمش بالا اوردنه که اونم بالا اوردن جهنده هست
و رفلاکس پنهان که بالا نمیارن ولی رفلاکس دارن
رفلاکس بخاطر اینه که دریچه ی معده هنوز شله و محتویات معده برمیگرده بالا و گلورو میسوزونه همکن ترش کردن خودمونه

همون استفراغ رو میگن رفلاکس، برگشتن شیر از معده

سوال های مرتبط

مامان معین وهمتا🧸 مامان معین وهمتا🧸 ۱۱ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۳ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۰ ماهگی