بلاخره امدم ازمایش گلوکز بدم حالت تهوع دارم

تصویر
۶ پاسخ

خدارو شکر این مرحله رم رد کردیم 😂

چرا اینقدر دیررفتی

خوردی برو یه جای خنک دراز بکش که مثل من حالت بد نشه من که همه رو بالا آوردم

کم کم بخور

واقعا محلولش مضخرفهه🤦‍♀️اب بخور چشماتم ببند ک حالت بد نشه

اب خنک بخور

سوال های مرتبط

مامان ارغوان قشنگم مامان ارغوان قشنگم ۴ ماهگی
مامان دخترکم🩷😍 مامان دخترکم🩷😍 هفته چهلم بارداری