۶ پاسخ

عزیزم اگر‌معده درد و ... اذیتت می‌کنه غذا هم نمیتونی بخوری دوای دردت عرق زنیان هست بعد از غذا یه کم ته استکان بریز بخور

یه ذره کم
اگه لکه بینی نداشتی ، عب نداره
اما نه هر روز
گرمیه بالاخره

زنجبیل برای حالت تهوع خوبه با چایی کمرنگ بخور

من دکترم بهم گفت بخور موقع تهوع
منم گاهی یذره توی آب یا چای می‌ریختم

من چون حالت تهوع زیادی دارم دکتر خودش بهم گفته یک نوک قاشق پودرش بریزم رو چایی بخورم برا کاهش حالت تهوع ولی ن اینکه دمنوشش خورده بشه مثلا ی لیوان کامل غلیظ زنجبیل
بازم شما بهتره ب دکترت بپرسی ولی اگه لک بینی و مشکلی نداری رو چایی در حد روزی دوبار دکتر ب من گفته میتونم بخورم

سلام مامان .
یک سوال داشتم.من فک کنم باردارم ولی هنوز تیتر ندادم.
بعد که تیتر دادم،باید برم همونموقع دکتر و سونو یا نه وایسم تا ۸ هفته برم برای قلب؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان انار🍭 مامان انار🍭 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دیار🌱✨ مامان دیار🌱✨ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایلیا❤ مامان ایلیا❤ هفته سی‌ویکم بارداری