۷ پاسخ

دکتر بهم گفت میتونی بزنی واسه طعم گرفتن ولی خب من نزدم

ن عزیزم تا یک سالگی ممنوعه

چون پسر من حساسیت پروتیین گاوی داره خیلی چیزا نمیتونه بخوره

دکتر به من گفت میتونی بزنی شکر ولی من نمیزنم تا ۷ ماهگی که با خرما شیرین کنن

نه عزیزم
نمک
شکر
قند
ادویه
چاشنی
عسل
ممنوع کلا

نه عزيزم

تا ۱سالگی ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۴ ماهگی