میگم شما تو غذای بچتون نمک میزنین

۱۳ پاسخ

مرسی گلم

چرا نمک بهش بزن مزه غذا متوجه بشه مگه میشه غذا بدون نمک اون موقعه تپل نمیشه خیلی کم بزن ن اینکه اصلا نزنی ادویه هم بزن شیر هم میخوره نگران هیچی نباش وقتی ادویه نزنی بعد که ادویه بزنی دیگه بد غذا میشه ایراد از غذا میاره بزرگ که بشه بد غذا میشه من دخترمو همش ادویه نمک میزدم اصلا به دکتر بهداشت گوش ندادم اینقد حالا ماشاالله خوش خوراک هیچ وقت برا غذا خوردن اذیتم نکرد همه چی میخوره از هیچ غذایی بدش نمیاد

نه دکترش اجازه نمیده میگه نمک و ادویه بچه طعم شیرشو یادش میره دیگه شیرنمیخوره

نه نمیزنم

عذاب وجدان گرفتم

دوباری زدم دیگه نمیزنم

نه اصلا
تا یکسالگی مجاز نیست

من میزنم ولی خیلی کم که بی مزه نشه

ممنوعه

نه کلیه ها نمیتونن دفع کنن

خوب بی‌مزه باشه نمیخوره مگه دیگه نزنم

اصلا

نه گلم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار جونم😍 مامان مهدیار جونم😍 ۱۱ ماهگی