خیر به هیچ عنوان
من تا ۸ ماهگی اصلااا نزدم
چکاپ ۸ ماهگی که بردمش دکترش گفت دیگه یه کوجولو نمک بزن و بعدش غذای سفره ام شروع کن
دکتر بچم گفت فقط دارچین و فلفل زنجبیل اینا نزن نمک و ادویه درحد خیلی کم نوک قاشق
نه اصلا
یه کم میزنم طعم میده به غذاش بهتره میخوره
دکتر پسرم گفت خیلی کم بزنم
خیلییی کم
نه اصلا دکترگفت برای کلیه هاش خطرناکه
اره میزنم خیلی کم اخه بی طمع هم بکنی بزرگ بشه بد غذا میشه باید غذا خوردن رو دوست داشته باشه
خير نميزنم
نه نمیزنم
نههههه
نه ممنوعه
من نمیزنم بخاطر همین اصلا میل به غذا نداره باید حتما شیرین کنم تا بخوره😑
من اوایل کم نمک درست میکردم ولی الان ۸ ماهشه مثل غذای خودمون بهش میدم میگن خوب نی ولی من دادم
بعضی غذاها را آره میزنم آخه خیلی بی مزه ست
خیلی کوچولو
اما ادویه اصلا
😑😑😑ادویه ممنوع هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.