۶ پاسخ

من جدیدا از وقتی هفت ماه شده کمی خرما میریزم شیرین میشه ولی قبلا با شیری که میخوره شیرین میکردم

من برنج اسیاب شده رو با بادوم پختم چی بزنم بهش ؟؟؟؟

یکم‌ خرما‌ یا‌یکم‌ موز‌ ‌میخوره

عزیزم تا یکسال نمک و شکر بهش نده اگه خواستی طعم بگیره یکم پوره میوه بهش اضافه کن پوره سیب. هویج چیزی

نمک خوب نیست

نمک که خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان علیسان جانم🩵👶🏻 مامان علیسان جانم🩵👶🏻 ۸ ماهگی