۵ پاسخ

منم همسرم سرما خورده فکنم منم بخورم خیلی میترسم چون چند روز پیش عطسه کردم شکمم خیلی درد گرف میترسم سرما بخورم ک هر لحظه باید عطسه کنم

عزیز طبق نظر پزشک باید استفاده کنی معمولا استامینوفن ۳۲۵ ضرر نداره ولی باز اونم مقدارش محدوده فکر کنم یک هفته ، بیشتر مایعات گرم میوه و ابمیوه ، بخور ، عناب رو دود کن با بینی نفس بکش ، عناب رو دوتا دونه تو ابجوش بنداز و بعد چند دقیقه با ابجوش بخور ،من تازه سرما خوردگیم خوب شده این کا را رو کردم البته مکملی که دکتر هم میده بی تاثیر نیست

من ک اب ولرم بالیمووعسل میخورم گلوم بهتره همشم سوپ درست میکنم🤦🏻‍♀️

باید بری دکتر ببینه تو چ وضعیتیه عزیزم سرماخوردگیت

به منم بگو

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شکوفه گیلاس مامان شکوفه گیلاس هفته نهم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان الوچه‌مامانش مامان الوچه‌مامانش ۳ ماهگی
مامان فسقلی🎊✨ مامان فسقلی🎊✨ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته سی‌وهفتم بارداری