مامانم دخترمو برد خونشون عذاب وجدان گرفتم🫠😐

۷ پاسخ

کاش مادرم زنده بود حداقل وقتایی که خستم حوصله ندارم بچه هامو نگه می‌داشت 😔بعضی موقع افسردگی میگیرم

ولم کن
منم دخترمو بردم گذاشتم اومدم دندون پزشکی
حالشو ببر بابا

من بودم الان بدون عذاب وجدان میگرفتم میخوابیدم😂

خوش به حالت الان راحت برای خودت ریلکس کن

مامان من حتی ۱ ساعتم نگه نمیداره من برم بیرون🤦‍♀️

عذاب وجدان چی
حالشو ببر😂

کاش مادر منم میبرد ،بزار ببره راحت کاراتو بکن

سوال های مرتبط