۸ پاسخ

اره وقتی ایستاده ای میخوای عطسه کنی پاهاتو ضربدری کن یکم خم شو عطسه کن خیلی واسه درد نگرفتن به درد میخوره

دقیقا منم همینم

موقع عطسه اگه ایستادی دولا شو اگه نشستی یا خوابیدی زانوهاتو‌جمع کن تو شکمت، دیگه درد نمیگیره

واااای داغووون میشه آدم هاااا🥴🥴
من یادمه مامانم هم موقعی که باردار بود همینطور میشد اون حتی تا چند دقیقه زیر شکمش می‌گرفت خیلی دردناک🤦🏻

آره با دست شکمتو بگیر

شکمتو بگیروعطسه کن

منم همینجوریم

منم عزیزم سمت چپ راست بشدت شکمم تیر میکشه درد میکنم ن طبیی ک فک نکنم باشع

سوال های مرتبط

مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد سدیس مامان محمد سدیس ۶ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری