۸ پاسخ

نوش جانش

کینوا برا چی خوبه چجوری باید استفاده کرد

نوش جونش عزیزم 😍❤️

به به نوش جانش

عزیزم اینجور برنج رو دم میذاری؟ یا فقط آب میریزی؟.
آخه من برنجم انقد خمیر نمیشه ، گفتم شاید شما دم نمیذاری

کینوا چیه

ناهار پسر منم همین بود فقط کینوا نداشت لب نزد یه ذره به زور دهنش کردم گریه کرد دیگه هم بهش ندادم

همشو میخوره؟

سوال های مرتبط

مامان 🤱ermyiamon👶 مامان 🤱ermyiamon👶 ۱ سالگی
مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی
مامان پسرررییی🩵💫 مامان پسرررییی🩵💫 ۱۳ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۲ سالگی