سونو ۳۶هفته...چطوره؟

تصویر
۴ پاسخ

خوبه وزنش ب نظرم یکم کمه تو ماه اخر

وزنش خیلی هم خوبه عزیزم

وزنش که خوبه اگه بریچ باشه ک ۳۸ هفته سزارین میشین تا اون موقعه حدودا ۴۰۰/۵۰۰ گرم اضافه میکنه بچهه

بریچ باید سزارین بشی

سوال های مرتبط

مامان آراد👼🫀 مامان آراد👼🫀 ۷ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی