خانما سونو ۳۶هفته برایچی میرن

۸ پاسخ

سونو وزن بعضیا میرن. بعضیا هم اگه مشکل داشته باشن. دلتم بخواد میتونی بری. من همین جوری گفتم دکتر بنویسع

آب دورش وضعیت قرار گیریش و وزنش

وزنش

وزن و حالت جنین

وضعیت جنین واسه اخرین بار بررسی میشه

برای وزن و نوع زایمان

فکر کنم بررسی وضعیت جنین باشه

من که برام سنو ننوشت

سوال های مرتبط

مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی
مامان ماه شب چهارده🌙 مامان ماه شب چهارده🌙 ۹ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری