خانوما انقباضاتون چطوره تو ۳۶هفته؟

۲ پاسخ

من تو ۳۵ هفته ام با شیاف دارم کنترلش میکنم

الان کمردردم😐

سوال های مرتبط

مامان آراد👼🫀 مامان آراد👼🫀 ۷ ماهگی
مامان ماه شب چهارده🌙 مامان ماه شب چهارده🌙 ۹ ماهگی
مامان ܩܣܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌ܝ‌🤎🍂 مامان ܩܣܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌ܝ‌🤎🍂 ۱۱ ماهگی
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری