وقت بخیر خانوما وزن بچه تو ۳۶هفته ۳۱۰۰خوبه

۱۰ پاسخ

مگه بازم باید بریم سونوی وزن؟
من ۳۱ هفته رفتم بازم دکتر می‌فرسته ینی؟

آره عزیز من الان 2100😂😂😂

هزار ماشالا بهش باشه عالیه عزیزم

اره خوبه عزیزم

عالیه هزار ماشاالله

آره خوبه

ماشالله خوبه من دیروز فتم 2900 بود

اره خوبه ماشالا

اره خوبه من پسرم۳۷هفتع و ی روز ک بدنیا اومد۳۱۰۰بود وزنش

عالیه ماشاالله

سوال های مرتبط

مامان 💞همتا پناه💞 مامان 💞همتا پناه💞 ۷ ماهگی
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری