خانما تو هفته ۳۷ام وزن ۳۱۰۰خوبه ؟؟

۹ پاسخ

اخی دقیقا دختر منم ۳۷ اومد ۳۱۰۰ بود

اره خوبه خداروشکر

عزیزم بله دعا کنید منم برم رشدش خوب باشه

اره عزیزم برای منم ۳۱۰۰بوددخترم

اره عزیزم

اره خوبه

آره عالیه

عالیه عزیزم

اره خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان 🤎 Panah 🤎 مامان 🤎 Panah 🤎 ۱ ماهگی
مامان آقا کوهیار مامان آقا کوهیار ۳ ماهگی
مامان عزیز دلم مامان عزیز دلم ۱ ماهگی